Kliknij i przejdź do Referendum24.pl

Czy jesteś za legalizacją marihuany w Polsce ?

Niech zdecydują… obywatele.

Facebook
Dołącz do wydarzenia
Zobacz jak dodać wszystkich znajomych do wydarzenie za pomocą jednego kliknięcia
Facebook Google+ wykop twitter linkedin pintrest

Takie prawo powinno być‡ wprowadzone wolą… wię™kszoś›ci.

Lider Twojego Ruchu i Europa plus, Aleksander Kwaśniewski, podpisał w 2000 r. ustawę o przeciwdziałaniu narkomanii, która wprowadziła surowe kary za posiadanie niewielkiej ilości marihuany. Efekt oczywiście był odwrotny do zamierzonego. Zamiast przeciwdziałać zorganizowanej przestępczości, organy ścigania schwytały setki tysięcy młodych ludzi nie mających nic wspólnego z narkobiznesem. Tymczasem świat idzie do przodu. Marihuanę zalegalizowali Czesi. Kolejne stany USA legalizują i wprowadzają legalny obrót marihuaną. Czas na Polskę. Politykom nie wystarczy odwagi. Zaczną działać, jeśli otrzymają wyraźny sygnał społeczny. Aby każdy obywatel mógł wysłać im taki sygnał organizujemy to referendum.

Czy jesteś za legalizacją marihuany na takich samych prawach jak alkoholu wysokoprocentowego ?

Mimo fatalnych efektów sprzedaży alkoholu (liczba uzależnionych w kraju szacowana jest na około 5mln osób) jest on legalny. Obłożony akcyzą zasila budżet państwa. Wedle badań marihuana jest dużo mniej szkodliwa dla zdrowia. Nie uzależnia tak szybko. Pomijając kwestie zdrowia, które pozostają w zakresie decyzji każdego człowieka, a nie w zakresie regulacji państwowych, marihuana to większe dochody budżetowe i rozwój gospodarczy. Marihuana to nowe miejsca pracy i wyższe wynagrodzenia. Istotą tego wniosku jest oddanie decyzji w ręce obywateli, bo dotychczas wszyscy politycy i ci pozornie popierający i ci pozornie zwalczający, wykorzystują tą sytuację by generować konflikt, unikając podjęcia ostatecznych decyzji.


Kilknij tutaj aby wysłać wiadomość do autora referendum

Jeśli jesteś zainteresowany referendum, zarejestruj się !

Krok 1.
Wprowadź wszystkie dane i przejdź do Krok 2.
Krok 2.
Podaj swój adres zamieszkania i kliknij przycisk "Pokaż punkt na mapie" - pojawi się punkt który będzie można w dowolny sposób przenieść do określonego miejsca. Użyj przycisków i aby przybliżyć lub oddalić mapkę.
Pokaż punkt na mapie
Krok 3.
Czy gotów jesteś pomóc zbierać podpisy ?
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych w celu organizacji referendum na zasadach określonych
System referendum24.pl to narzędzie zbierające kontakty do osób, które będą chciały poprzeć prawdziwym podpisem wniosek o przeprowadzenie referendum. Dane, które zostawiasz, posłużą jedynie w celu organizacji terytorialnej procesu zbierania realnych podpisów i organizacji pracy wolontariuszy. Będziemy również wysyłać do Ciebie pytania, czy nie chciałbyś wesprzeć innych referendów, ponieważ celem referendum24.pl jest wykorzystanie synergii społecznej. Przykład: Referendum A popiera 100 tys., referendum B popiera 200 tys., referendum C popiera 250 tys. Każdy wniosek osobno nie ma szans, ale jeśli sympatycy A, B i C wyraziliby zgodę na wzajemne wsparcie wniosków, osiągnęlibyśmy poparcie wszystkich trzech referendów ponad wymagane 500 tys. dla każdego z osobna.
Kliknij aby zobaczyć mapkę
Kliknij aby zobaczyć wiadomości z archiwum.
Patryk Szram Programista, koder, projektant stron i serwisów internetowych w firmie Flash Media
Popieram!
7 lutego o 18:51

Przemysław Marzec Centrum Kształcenia Ustawicznego im. ks. Stanisława Staszica w Grudziądzu
wystarczy ze już co drugi małolat chodzi nastukany;)
7 lutego o 18:55

Paweł Tanajno Członek zespołu social media PKP Intercity w firmie Demokracja Bezpośrednia
Przemysław Marzec ale czym - wódą ?
7 lutego o 20:30

Mirosław Piątkowski Właściciel w firmie Samozatrudniony
Jestem za
18 lutego o 09:11

Michał Aleksander Benzynyl (: w firmie Tatuś
Szacunek Panie Mirosławie !
18 lutego o 12:38

Mateusz Tyle Na Temat Pracuje w firmie: Typowy Jaracz
dokładnie!
Szacunek !
18 lutego o 14:38

Malgorzata Fibich
A ja przeciw
18 lutego o 16:14

Capitan Dubstep Listener w firmie InnamindRecordings
Malgorzata Fibich Zawsze się znajdą ludzie którzy są przeciw,ale po co zabraniać? Bo co? Bo chcesz zabronić ludziom używać coś co chcą używać legalnie nie robiąc nikomu krzywdy,nikt nikogo nie zmusza żeby palił marihuanę,a sama jak nie chcesz to daj chociaż innym którzy tego chcą,pies ogrodnika. :)
18 lutego o 16:29

Marcin Hemp Skorupski
Malgorzata Fibich palić nikt Ci nie karze patrzeć ani zadawać się z palaczami też, jesli jestes przeciw to jestes albo dilerem albo z takimi trzymasz bo kazda porzadna osoba chce dilerów wyeliminować... Alkohol może być legalny a roślina nie? Pukni się w czółko za przeproszeniem bo czekolana uzależnia równie tak samo jak marihuana ( szczęście w pigułce na doła?)
18 lutego o 16:59

Marcin Hemp Skorupski
Capitan Dubstep pies ogordnika mało powiedziane wkurw*ają mnie takie osoby które chu*a wiedza nigdy nie palily, albo raz skosztowały dostały efekt windy i są przeciw... nazywają ćpunami a co tydzień idą sie napić z przyjaciółmi czyste hipokryctwo
18 lutego o 17:04

Robert Mulski
Malgorzata Fibich nikt nie polubil :D
Wlasnie dobrze ze starsi ludzie sie angazuja, rozumieja temat z szerszej perspektywy. To faktycznie jest bardziej "pokojowa" uzywka niz alkohol ;)
18 lutego o 17:33

Malgorzata Fibich
Głęboko gdzieś mam opinię prostych ludzi...Trudno czytać takie bzdury...kto chce jarać niech jara co chce , co nie zmienia faktu ,że jestem przeciw.
18 lutego o 20:44

Krzysztof Gandziak Manchester, United Kingdom
Malgorzata Fibich ."kto chce jarać niech jara co chce" chcemy ale ty i tobie podobne elementy nie pozwalają nam na to. Poza tym odbierasz możliwość leczenia i rozwoju ale o tym trzeba trochę już wiedzy ale ty jesteś raczej zbyt pusta,arogancka, zarozumiała aby to pojąć.
18 lutego o 21:29

Malgorzata Fibich
Pusty jest ten kto jara., a do reszty się zgadzam ...jestem arogancka i zarozumiała.
18 lutego o 21:37

Ernest Rad ZS nr 4 w Szczecinie
Malgorzata Fibich Czemu uwazasz, ze pusty jest ten kto jara? Fakt jestes zarozumiala i arogancka, do tego jeszcze zacofana i niedoinformowana.
19 lutego o 00:43

Michał Sobkowiak Gryfice
Nie chcą zalegalizować ponieważ społeczenstwo bedzie zbyt pomyslowe
19 lutego o 01:01

Zajarany Życiem Zste w skawinie
Malgorzata Fibich to ty jesteś pusta, wypowiadając się na temat na który nie masz zielonego pojęcia ;)
19 lutego o 09:23

Zbyszek Kamil XX LO w Krakowie
Malgorzata Fibich ja jestem za aborcja może takich ograniczonych ludzi jak ty by tu nie było gdyby twoje matce dali to prawo a tak z zakompleksionego dziecka wyszła ograniczona umysłowo osobo przykre jak wojna w Afganistanie
19 lutego o 09:24

Michał Juan Sikoń Najbardziej aktywny komentator
Malgorzata Fibich to spierdalaj
19 lutego o 14:56

Ernest Rad ZS nr 4 w Szczecinie
Michał Juan Sikoń, nie mow jej ze ma spierdalac. Takich ludzi trzeba edukowac. Kazdy ma prawo wyrazic swoje zdanie. Ale jezeli jej zdanie jest nieuzasadnione, to poprostu trzeba ja uswiadomic, co i jak.
19 lutego o 15:31

Zbyszek Kamil XX LO w Krakowie
Ernest Radziwiłł dokładnie jak mnie to cieszy że istnieją ludzie myślący o dobru innych.
19 lutego o 15:54

Kikosz Boo Lubie
Szacunek dla Pana Mirosława :D
19 lutego o 16:50

Marta Sowul Unnamed page 647405091972767 w firmie Alkohole Świata
Tomek Jankowicz zielonego :D
27 lutego o 17:33

Babek Bartłomiej Piotr Ciołek Pracuje w firmie: Hejtowanie moich znajomych jako oznaka miłości
Malgorzata Fibich jesteś daremna ...
29 kwietnia o 13:49

Mateusz Małogoski Gimnazjum im. Jana Pawła II w Iwinach
NIE GADAJCIE MI TU ZE CO DRUGI MALOLAT CHODZI NASTUKANY BO TO JEST ZALOSNE.....

ALKOHOL JEST DUZO BARDZIEJ SZKODLIWI I LUDZIE STAJA SIE AGRESYWNI RZYGAJA ZGONUJA NA ZIEMI...WIEM COS O TYM...

a PO MARIHUANIE 2H SIE POSMIEJE ZJE PORZADNIE I KONIEC BANI...A NIE MECZY KACA LUB NIE KONTAKTUJE GDZIE JEST....

JAK NAJBARDZIEJ LEGALIZOWAC
18 lutego o 13:35

Kamgur Priv Najbardziej aktywny komentator
tym bardziej ze teraz na ulicach lata tzw brudna marihuana, chcemy coffee shopow w ktorym ludzie beda mogli dostac legalny, czysty, zdrowy materiał, nie tyrający bani...
18 lutego o 15:46

Krzysiek Jakub Soltys IV Liceum Ogólnokształcące w Świdnicy
Racja panowie! :)
18 lutego o 15:50

Kamil Kozik Zespół Szkół nr 4 w Jaśle (Cegielnia, Ekonomik)
Kamgur Priv Zdrowy, czysty materiał! O to chodzi!
18 lutego o 20:29

Adrian Buzuk Pracuje w firmie: Szlachta nie pracuje
Sadzić! Palić! Zalegalizować!
18 lutego o 12:42

Gracjan Socha Strzegom
Czlowiek jest z natury wolny - to jego sprawa co chce.ze soba robic a my nie.mamy prawa w to ingerowac
18 lutego o 10:32

Krystian Cipior Koniecpol
wolna amerykanka powiadasz? Więc zabójstwo jak i krzesło elektryczne powinno być zezwolone? Hehć. Ale skoro człowiek jest z reguły wolny to moge zabić lub skaleczyć kogoś bez ponoszenia odpowiedzialności ;) Brawo! ¦
18 lutego o 14:21

Daniel Loryś Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki
Krystian Cipior bezsensowna argumentacja z Twojej strony. Zabicie kogoś porównujesz do palenia marihuany ? Po pierwsze to paląc szkodzę sobie tylko o ile w ogóle można palenie nazwać szkodliwym (w porównaniu do alkoholu i nikotyny). My nie zabraniamy alkoholikom pić, palaczom palić fajek więc czego macie odbierać wolność wyboru nam ? Kolejnym argumentem pewnie będzie: "paląc nie tylko niszczysz siebie ale wyrządzasz krzywdę swoim bliskim". Nic bardziej błędnego, palenie MJ w żaden sposób nie wyrządza krzywdy ludziom z mojego otoczenia i tylko ignoranci wypowiadają się w sposób taki jak Ty. Przez takich ludzi jak Ty nie ma wolności i pewnie nie będzie. Krzesło elektryczne powinno być jak najbardziej legalne, dla pana Mariusza T. i pana z Norwegi który sobie nowego PSa życzy.
18 lutego o 14:28

Mateusz Hiero Augustowskie Centrum Edukacyjne w Augustowie
Krystian Cipior chodzi o to ze chce robic ze SWOIM zdrowiem i zyciem co mi sie podoba a nie mordowac ludzi bez ponoszenia odpowiedzialnosci a palenie marihuany nie szkodzi bezposrednio NIKOMU z mojego otoczenia
18 lutego o 14:29

Krystian Cipior Koniecpol
Mateusz Hiero twój post brzmi całkowicie inaczej... Nie, nie chce argumentować żadnych szkód, bo w zasadzie nic nie mam do palenia. Chciałem tylko pouczyć że pisanie "człowiek jest z natury wolny" oznacza też że można robić wolną amerykanke bez ponoszenia żadnej odpowiedzialności. Jezu. Powracając do szkodliwości marihuany. Porównując alkohol do marihuany jesteś w wielkim błędzie. Dlaczego? Ilość osób spożywających marihuane jest znacznie mniejsza i słabiej udokumentowana w urzędzie statystycznym niż spożycie przez polaków wódki.
18 lutego o 14:35

Wojtek Klisz Ja tu tylko sprzątam w firmie Street Workout Bielsko-Biała
Krystian Cipior Masz mylne pojęcie na temat wolności. Wolność to decydowanie o sobie bez ingerencji i naruszania woli drugiej osoby. Innymi słowy, możesz robić co chcesz dopóki nie szkodzisz innym i nie naruszasz ich prawa do tego samego. Co do ilości osób które spożywają alkohol lub palą marihuanę - skoro dokumentacja jest niekompletna, nie jesteś w stanie określić czy tych pierwszych jest więcej. Zdziwiłbyś się ilu ludzi pali a np. nie pije. Tak, są ludzie którzy nie piją. Nie mówię że nagle w Polsce więcej ludzi pali niż pije ale cyfry mogłyby Cię zaskoczyć.
18 lutego o 14:49

Sebastian Cieśla Gimnazjum nr 3 w Poznaniu
Daniel Loryś zgadzam się z Tobą,że to szkodzi innym również, jest efektem ograniczenia osób które tak twierdzą .
18 lutego o 14:58

Patryk Król Pracuje w firmie: Szlachta nie pracuje
Krystian Cipior Weź wyjdż dobra?? Gadamy tu o legalizacji a nie kurwa o zabijaniu i tym podobnych rzeczach... :/ Sorry za słownictwo ale denerwują mnie takie bezsensowne gadki nie związane wgl z tematem! Czy ktoś kiedyś umarł po Marihuanie? Czy kroś umarł przez nią? NIE! Więc najpierw poszerz swoje horyzonty w tym temacie a dopiero zabieraj głos! Dziękuję ;) I jak to mawia Kali "GM4L" Wtajemniczeni wiedzą ;)
18 lutego o 15:33

Patryk Mościcki Super Awesome Person w firmie Awesomeness TV
Krystian Cipior - Najpierw poczytaj, dowiedz się co z czym się je i dlaczego, a dopiero później zabieraj głos. Debilizmem koleżankom nie zaimponujesz. No, chyba że pod względem ograniczenia umysłowego równym sobie.
18 lutego o 15:47

Patryk Mościcki Super Awesome Person w firmie Awesomeness TV
Swoją drogą, cipior? :D Jeśli to Twoje nazwisko to całym serduszkiem współczuje.
18 lutego o 15:48

Capitan Dubstep Listener w firmie InnamindRecordings
Krystian Cipior Człowieku zabijanie ludzi to krzywdzenie innych,palacz marihuany nie robi krzywdy nikomu. A chce palić to sam pali i nie ingeruje w to osób trzecich.
18 lutego o 16:31

Tomasz Kiedrowski Politechnika Gdańska
Krystian Cipior oczywiście, że człowiek jest całkowicie wolny. Należy tylko przy tym pamiętać, że wolność człowieka kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność drugiego. Paląc babkę nie ograniczam nikomu wolności
18 lutego o 17:33

Jacek Kożuch Pracuje w firmie: UNIT Lublin
Krystian Cipior to może jesteś za tym żeby pedofilii też wypuszczali? Czy morderce dzieci? Śmierć za śmierć jeżeli ktoś zrobił to z premedytacją a nie po 10 latach wypuszczać. Idź powiedz jeszcze do matki zabitych dzieci czy zgwałconych przez księży że oni nie zasługują na śmierć ale 10 lat wiezienia czy mniej będzie dla nich zasłużoną karą. Alkohol może lepszy? Powiedz to dziecku patologicznej rodziny gdzie było poniżane i bite przez pijanych rodziców. Nie znam przypadków przedawkowania marihuany żeby ktoś zmarł. A może chodzi Ci o to że jak będzie legalna to będą chodzić i palić nieletni, tak jak alkohol 18 wolno Ci pić, palić. Rób co chcesz, pełnoletni jesteś. Twoje życie decyduj sam. Alkohol jest od 18 i co wszyscy w Twoich oczach powinni chodzić pijani nie ważne na wiek. żal takich ludzi tobie podobnym, idź do Rydzyka zbierać na tace z resztą ludzi wielbiących PIS I PO
I daj ludziom żyć jak chcą.
18 lutego o 19:16

Zbyszek Kamil XX LO w Krakowie
Krystian Cipior nawet po przeczytaniu całego watka to dalej jest bełkot rada na przyszłość "jak się najebiesz nie pierdol głupot" a szczególnie w internecie bo ośmieszasz się publicznie :)
19 lutego o 09:29

Konrad Kułaj XXVIII LO w Krakowie
Krystian Cipior Wolna osoba to nie osoba która może łamać prawo, chodzi o zasadę że jeśli coś dotyczy ciebie i nie łamie praw innych ludzi powinno być ci dozwolone, nikt ci nie zabroni codziennie przed śniadaniem wciągać koks w kilogramach, zginiesz to co? Jednego idiotę mniej.
19 lutego o 22:03

Maciej Gajdzicki Pracuje w firmie: Państwowa Straż Pożarna
Jak najbardziej za, to wspaniałe lekarstwo, polecam film na YT,http://www.youtube.com/watch?v=Waj_2J2tK1Q kto chce niech się truje chemią od firm farmaceutycznych, Wolna Wola :)
18 lutego o 09:22

Kuba Sekulski
Jestem za ! za dużo polskich rodzin zniszczonych przez alkohol :)
18 lutego o 13:19

Krzysiek Komander Gogolin, Opole, Poland
Cóż można powiedzieć? Legalizacja = rozwój państwa. Nie da się zaprzeczyć, że marihuana jest szkodliwa ale alkohol czy papierosy to używki, które są nawet gorsze. Dzięki temu powstanie wiele miejsc pracy na terenie całej polski, dodatkowo zasili się budżet państwa i to o naprawdę duża liczbę, gdyż Polska nie jest nawet świadoma jak popularny jest dym u nas. Jesteśmy praktycznie na szczycie listy w Europie względem pospolitości. Liczymy na krok do przodu ze strony naszych polityków, choć tak naprawdę nie ma też co robić sobie nadziei gdyż jeśli naprawdę jest ta mafia w Polsce to naprawdę będzie trudno. Dlaczego? Jak wiemy odprowadzony podatek szedłby na konto budżetu państwowego, a wystarczy krótka wiązka: "Słuchaj no X, nie legalizujcie dyma, ja Ci dam co roku 200,000 zł i wszyscy będą zadowoleni." która według mnie działa już dziesiątki lat.

Pozdro i 3mam kciuki tak jak i Wy!
18 lutego o 14:08

Paweł Godziński HARVARD ULICZNY
Wkońcu coś się zaczeło dziać Sadzić Palić Zalegalizować!!!!!
18 lutego o 15:39

Grzegorz Korus ZSP Żabno
Wielkie ZA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
18 lutego o 14:48

Michał Klimas
Za za za!Juz dosc zwyklych obywateli w wiezieniach za grama!!!
18 lutego o 13:11

Marcin Tryler
Sadzić palić zalegalizować!!!
18 lutego o 15:52

Krystof Zabinski Gdzie Indziej
Za jak najbardziej
18 lutego o 13:45

Agata Weronika Chylińska Pracuje w firmie: Mój Toruń
Tak jestem ZA !
20 kwietnia o 13:00

Bartek Albin President w firmie Szlachta nie pracuje
Marysia jeszcze nikogo nie zabiła tym bardziej jestem za legalizacją
19 lutego o 01:20

Dobry Pan Łódź, Poland
Sadzić! Palić! Zalegalizować! :D
18 lutego o 20:57

Mili Milka
Rączka w górę :)
18 lutego o 14:55

Sebastian Wudarczyk Shool of rock
Jestem za legalizacją wszelkich używek i wolnego dostępu do bronii. Ją ktoś bedzie chciał się zaćpać, albo powstrzymać wszystkich ludzi na ulicach, to czemu mamy mu jego wolną wolę ograniczać.
5 maja o 15:28

Anna Falencik Wyższa Szkoła Życia
jestem za...
18 lutego o 18:50

Zbigniew Rosiak Poland, Ohio
przecież nie musze przyjmować - tak jak papierosów, wódki i Pań w moje podwoje ! Choć od czasu do czasu, w celach leczniczych i towarzyskich, czemu nie :)
24 lutego o 08:45

Jakub Osajda
Zawsze Za :v
18 lutego o 13:01

Karolina Dziunia Osajda Pracuje w firmie: Szlachta nie pracuje
http://www.youtube.com/watch?v=vF-Bt_3a0ck
21 lutego o 09:55

Piotr Piotronik Onikowski Praga, Warszawa, Poland
Wszystko fajnie, tylko nie wiem czy ktoś wypełni "krok 2". Żyjemy w tak popiiiiiiiiiiiiiiiii kraju że nie sądzę by ktoś się odważył. Proponuję zostawiać petycje w jakichś punktach użytku publicznego. Myślę, że knajpy to najlepsze takie miejsca. Reszta jest już w rękach bywalców, a myślę że oni nie zawiodą.
18 lutego o 15:08

Patryk Szram Programista, koder, projektant stron i serwisów internetowych w firmie Flash Media
Określenie lokalizacji może tylko usprawnić zbieranie podpisów dla osób deklarujących swą pomoc w tym temacie. Lokalizacje także są przydatne aby określić możliwie najlepsze miejsca nawet do realizacji Twojego pomysłu :)
18 lutego o 16:29

Piotr Piotronik Onikowski Praga, Warszawa, Poland
Patryk Szram ok, idę do kafejki ;)
18 lutego o 16:42

Jarek Skowron Skowroński Powiatowy Zespół Szkół
Dobra inicjatywa, dlaczego my nie możemy zadecydować co jest dla nas dobre. I tak czy siak cała Polska paliła, pali i będzie Palić!! Nikt i nic tego nie zmieni, to nasze życie i nikt nie ma prawa nas osądzać. Wszystko jest dla ludzi, ale oczywiście trzeba mieć umiar.;) Pokój!:)
18 lutego o 16:58

Traveler Wszędobylski Gimnazjum Publiczne nr 1 w Piwnicznej
Sadzić! Palić! Zalegalizować!
To te kilka słów za które jestem ścigany...
zwalczmy zakaz palenia marihuany:)
jest nas więcej niż tych w sejmie ...wspólnie możemy wiele zdziałać:)
18 lutego o 16:11

Dawid Pająk
Jak każdy z nas jestem za legalizacja przyniesie to duże zyski oraz naturalny lek na wiele chorób. Ale wiemy jak to jest w polsce nawet nauczyciele w szkole ma inne zdanie i nie pozwala wypowiedzieć swojego ;/
18 lutego o 14:29

Wojciech Lebi Lebuda
jestem za...!!!
22 lutego o 17:23

Przemek Dębski Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Zdzieszowicach
mam nadzieje że się doczekam zanim się zestarzeje jak najbardziej za i to jak najszybciej
19 lutego o 18:46

Artur Cupak Zespół szkół elektrycznych nr 2 w Krakowie
jestem za.alkohol jest trucizna a sprzedaja go w sklepie tyle morderstw po tym a po ziolku jeszcze nikt nikomu nic nie zrobil pozdrawiam i czekam na legal
18 lutego o 15:26

Przemek Geryk
Jestem za :) kto jest za like ^^ zobaczymy ile nas jest
19 lutego o 12:08

Kamil Woźniak Pracuje w firmie: SOBIESKI
PANIE PREZYDENCIE..,TY NIEWIESZ CO JA WIDZE W SKRĘCIE
18 lutego o 19:32

Marian Kitura Rybnik
większość powinna być za lagalem
18 lutego o 12:50

Jarek Romański Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna w Jarosławiu
Kolejny krok w drodze do niczego niestety :/
18 lutego o 15:37

Bartłomiej Jakimiuk Wydział Nauk Historycznych i Społecznych UKSW
Dajmy ludziom wybór. Jestem za.
18 lutego o 13:43

Aleksandra Wolf Uniwersytet Wrocławski
za legalizacjąą !!!
18 lutego o 15:22

Szymon Kasprzak Pracuje w firmie: Szlachta nie pracuje
Oczywiście ze jestem za
18 lutego o 12:49

Beze Krzysztof Szamotuły
Wiadomo zawsze za!
18 lutego o 12:46

Mikołaj Kanka
TYLKO NATURALNY HAJ !
18 lutego o 15:42

Andrzej Mędrek
Jestem za
19 lutego o 16:34

Dawid Markiewicz Pracuje w firmie: Złotoryja
Nigdy !! hahahaha
19 lutego o 20:05

Michał Baranowski 83 LO Boya Żeleńskiego w Warszawie
Nie jestem. Nie chce by objeta podatkiem byla roslina. To bzdura!!! Kazdy powinien miec prawo hodowac sobie i palic, takze kupowac od znajomych jesli sie nie zna na hodowaniu. Dlaczego cos o szkodliwosci mniejszej niz kawa musi byc kontrolowana przez panstwo? Wolnosc dla konopi to depenalizacja, a nie legalizacja
19 lutego o 10:23

Piotr Skwierawski Pracuje w firmie: Kiston
Jestem za zmianami w ustawie o przeciwdziałaniu narkomanii jest wiele spraw do rozwiązania. Ale najważniejsze jest to aby nasi polscy rolnicy mogli mieć z tego korzyści finansowane oraz to aby była stosowana w medycynie np: Leczenie alkoholizmu czy stwardnienie rozsiane niż zatruwać się chemią na którą z czasem się uodporniamy.
18 lutego o 16:54

Artur Baranienko Kippen aanhanger w firmie Holandia
Dorosły człowiek powinien sam decydować co pali, ile pali i kiedy...SADZIĆ, PALIĆ, ZALEGALIZOWAĆ!!! jestem całkowicie ZA
19 lutego o 10:29

Patryk EF Niemodlin
Zapomniałem o najważniejszym: petycje, ankiety i tego typu przedsięwzięcia bez podania swojego NUMERU PESEL są uważane za fałszywe (każdy może wejść i podpisać się po 100 razy).
18 lutego o 15:44

Michał Hul II LO w Dzierżoniowie
Sam kupowałem od Donalda Tuska i wiem, że nie ma co na niego liczyć jeżeli chodzi o dobre palenie, bo jemu chodzi tylko o kasę, a nie o nasze zdrowie.
19 lutego o 16:53

Ernest Rad ZS nr 4 w Szczecinie
Jak najbardziej za, dajcie sie wypowiedziec spoleczenstwu. Niech nie decyduje za nas 460 (P)-oslow. Zadecydujmy my, niech to bedzie demokracja ;)
19 lutego o 00:54

Stanisław Pieńkowski Wokal w firmie Ägresor
Jak najbardziej! Pozytywna inicjatywa, może w końcu coś się zmieni, albo za kilka takich akcji coś się w tej sprawie ruszy..... Trzeba działać!
19 lutego o 01:40

Marlena Robojdek Konsultantka w firmie AVON Polska
Dobra i zalegalizują i za sztukę bedziecie płacić 50 zł, bo tak jak papierosy będą zasilać budżet państwa i kieszenie polityków.
18 lutego o 13:05

Artur Czerwonka Uniwersytet Warszawski
nie wiem czy wiesz, ale już w tym momencie są takie ceny w wielu miastach w Polsce :/
18 lutego o 14:43

Marlena Robojdek Konsultantka w firmie AVON Polska
Artur Czerwonka to jak legalizacja nastąpi ludzie przestaną jarać, bo nie będą chcieli dać 100zł za sztukę.. tak źle tak nie dobrze..
18 lutego o 15:02

Mariusz Olesiejuk Zsz Nr 1 Biała Podlaska
Jeśli satfu będzie po 5 dych, to będzie takiej jakości jak w cofikach w NL, więc ja bym chętnie nabył w takiej, cena cały rok taka sama. A nie to co teraz się dzieje, pucha i po 40 pln nieraz.
18 lutego o 17:54

Marlena Robojdek Konsultantka w firmie AVON Polska
Mariusz Olesiejuk masz w sumie racje.. jak już płacić to za konkret :)
18 lutego o 17:59

Daniel Szatan Szatanek
tak samo by było ja by niebyły legalne papierosy jak je lubisz to je będziesz palił ja pale marihuane i huj wam do tego
19 lutego o 10:41

Andrew Tyler Pracuje w firmie: VEXTRA
Sadzić, Palić, Zalegalizować !!!!!
19 lutego o 12:33

Ba Mi Pracuje w firmie: GBT Polska
przemysław marzec chyba koksem jak ty hahaha
18 lutego o 13:23

Patryk Szymkiewicz Szef wszystkich i wszystkiego i kierownik w firmie Lubię żelki a Ciebie kocham
Jestem za!..
19 lutego o 10:51

Jan Gebauer Uniwersytet Jagielloński
Jestem przeciwny. Po co legalizować kolejną uzależniającą używkę? To niszczenie społeczeństwa. Może, po zbadaniu sprawy byłbym skłonny poprzeć depenalizację posiadania małej ilości marihuany, ale na pewno nie pełną legalizację.
Demokracjo Bezpośrednia, czy to jest wasza pierwsza poważna inicjatywa? Niedostępność marihuany to waszym zdaniem najbardziej paląca kwestia w tym kraju? Jestem z lekka zszokowany. Patrząc na wasze hasła mogłem się oczywiście domyślić, że kiedyś i taki pomysł może być przez was poddany do rozważenia narodu, ale że wasze pierwsze referendum będzie dotyczyć takiej kwestii, to bym się nie spodziewał.
18 lutego o 09:23

Paweł Filipek Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
a co cie to obchodzi co zażywa kto inny?
Nie lubisz to nikt nie zmusza a innym daj żyć.
Wiesz jakie to uczucie mieć kajdanki na rękach mimo że nikomu się nie zrobiło krzywdy?
Kolejny mądry poprawiał by świat na siłę.
Ludzie są sami za siebie odpowiedzialni i jak ktoś przesadza to jego problem.
18 lutego o 09:45

Bartek Minus Rekowski Właściciel w firmie ROTEX
"niedostępność marihuany" ??? puknij się w czoło szacowny kolego !!
ganja jest wszędzie na każdej ulicy w tym kraju...
problem tkwi w karalności za posiadanie...
już nie chodzi o to, że alkohol mający same negatywne skutki jest legalny, a o to, że roślina jest zakazana...
jakby ktoś nie wiedział delegalizacja była wprowadzona jakieś 60 lat temu na wniosek koncernów tytoniowych...
tytoń i wóda spoko - marihuana nie... ?!?! co za bzdura....
uwolnijcie się lemingi, ruszcie głowami i do referendum - spróbować coś zmienić !!!
pozdrawiam
18 lutego o 10:45

Dominik Frast Kopeć LO św Marii Magdaleny
Tak, to niezwykle poważna inicjatywa dotycząca jednej z bardziej palących kwestii. Każdego roku wiele osób trafia do więzienia, za czyn nie bardziej naganny od wypicia piwa. Nie możemy stosować leków konopnych, które wedle najnowszych badań medycznych pomagają przy wielu schorzeniach (i to lepiej niż leki produkowane przez koncerny farmaceutyczne). Cierpi na tym także gospodarka - kasę nabijają dilerzy, a mogłoby nabijać państwo i porządni obywatele. Do tego należy dodać, że konopie są świetnym materiałem do produkcji papieru (lepszym niż drzewo i bardziej wydajnym), sprawdzają się także przy budowie domów (zamiast cegieł i zaprawy), produkcji tkanin (niezwykle wytrzymałych)... a to dopiero czubek góry lodowej.
Jan Gebauer - poczytaj trochę, bo fakty mówią same za siebie. Legalizacja, a przynajmniej depenalizacja, znacząco poprawiłaby sytuację w naszym kraju. A pieniądze zaoszczędzone na walce ze światem przestępczym (czyli z wiatrakami), można by przeznaczyć na leczenie uzależnionych i edukację najmłodszych. W efekcie mielibyśmy o wiele mniej osób, które straciły kontrolę nad używkami czy narkotykami.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Konopie_siewne#Zastosowanie_konopi_w.C5.82.C3.B3knistych
18 lutego o 10:50

Bartosz Paszkowski Pracuje w firmie: Sam sobie pracodawcą
Zamilcz głupcze...
18 lutego o 12:15

Kamil Karol Mamcarz Szef serwisu / prawica Jana :D w firmie ROCKA technologie informacyjne
Jedno pytanie - pijesz alkohol ? Ja na przykład nie lubię alko i jest to bardzo rzadka używka w moim życiu. Uważam, że alko jest najgroźniejszą używką ogólnodostępną. Jeżeli uważasz, że alkohol może być legalny a marichuana nie to jesteś po prostu idiotą. A swoją drogą wyglądasz jak cipa to może alko nie pijesz faktycznie....
18 lutego o 12:45

Dawid Wolski Pracuje w firmie: SOLID Security
Co Ciebie interesuje, że ktoś nie chce iść do więzienia za roślinę, którą mógłby sobie wychodować w celach rozrywkowych??? To lewackie myślenie kiedyś zniszczy ten kraj
18 lutego o 13:04

Marcin Małczyk Zespół Szkół Inżynierii Środowiska i Melioracji w Krakowie
Dominik Frast Kopeć W 90% popieram Twoją wypowiedź, oczywiście jestem za legalizacją, ponieważ uważam, że każdy jest za siebie odpowiedzialny i do to do ciężkiej Kur*y ma znaczyć że jakaś grupa ludzi zabrania mi wprowadzenia do mojego organizmu danej substancji... Ale nie oszukujmy się nie będzie tak że po legalizacji nagle wyrosną nowoczesne ośrodki leczenia uzależnień za hajs nabity z handlu jaraniem, to tak jak myśleć że hajs z akcyzy za alkohol idzie na ośrodki leczenia alkoholizmu ... nie nie idzie. Za produkcje i handel oczywiście wezmą się finansowi potentaci, wielkie korporacje itd. To jest biznes. Głównie w mojej wypowiedzi chodzi mi o to żebyśmy my ( zwolennicy) nie używali w referendum, kompromitujących nas argumentów typu : " legalizacja marihuany rozwiąże problem głodu i pokoju na ziemi" . Ekolodzy z tego powodu ... Zobacz więcej
18 lutego o 13:10

Mariusz Olesiejuk Zsz Nr 1 Biała Podlaska
Dawid Wolski Czemu lewackie? wszystkich prawaków jakich znam jest przeciw legalowi...
18 lutego o 17:59

Więcej niż wolność
"Najgorszym efektem ubocznym palenia marihuany jest więzienie"

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=454816704644789&set=a.207534099373052.44299.198113133648482&type=1&theater
18 lutego o 09:56

Piotr Paruszewski
Jestem za, ale mam pytanie. Do czego potrzebny jest adres zamieszkania, kto będzie te dane przechowywał i miał do nich dostęp?
18 lutego o 13:02

Ela Blanka IV LO w Szczecinie
No więc własnie-też mnie to zastanawia....
19 lutego o 00:43

Mateusz Bralski Pracuje w firmie: SMOKE WEAR
http://referendum24.pl/pdf/Polityka%20prywatno%C5%9Bci%20portalu%20Referendum%2024.pdf ;)
19 lutego o 04:00

Piotr Paruszewski
Dzięki.
19 lutego o 14:46

Konrad Kułaj XXVIII LO w Krakowie
Ja podawałem adres ale znajduje koło warszawy a jestem z krk więc dałem po prostu kursorem na blok i tyle :)
19 lutego o 22:06

Piotr Mistshu Pracuje w firmie: Global Paradigm Shift
Za!
18 lutego o 09:55

Bartek Pyś Pracuje w firmie: Sphinx Restauracje
zawsze za!
18 lutego o 13:15

Ralf Coconel Piskorz Golonka Utylizator w firmie Polmos
masz mój głos! :)
18 lutego o 14:16

Paweł Sarnicki ZSZ w Dynowie
http://www.youtube.com/watch?v=ERChf3CzPEw
18 lutego o 16:33

Seweryn Piórkowski Chorzów, Poland
przeciw. wypierdalać.
19 lutego o 12:50

Damian Młody
za, wypierdalaj :)
21 lutego o 22:05

Patryk EF Niemodlin
Przecież taka akcja to automatyczne podanie swoich danych policji w celu rozpracowania. Jestem za referendum, ale nie podpiszę. Ponadto, uważam, że pełnej legalizacji w Polsce nigdy nie będzie, ludzie są niedouczeni (już widzę te starsze panie, który dowiadując się o referendum wpadają w panikę, że ich 3 letnie wnuki będą kupować trawę w Biedronce). Lepiej by było zacząć od depenelizacji, bądź zamkniętych klubów konopnych. Nie jesteśmy Ameryką, ani słoneczną Californią. Pozdr
18 lutego o 13:37

Sylwester Ess
weź Ty się jebanij w łeb bo chyba nie wiesz co piszesz.... edukacja i tylko edukacja... to, że mamy ciemną masę w Polsce nie znaczy, że nikt nie jest wstanie się nauczyć albo przyswoić nowych informacji... Czechy, Holandia legal, byłem tu i tu i kurwa nie widzę, żeby dzieci latały za trawką...
18 lutego o 14:07

Patryk EF Niemodlin
Sylwester Ess Byłeś tu i tu, nie wyciągając żadnych wniosków odnośnie naszego społeczeństwa? Widocznie za dużo paliłeś, za mało myślałeś. Dobrym przykładem tego jak nie Polacy nie dorośli do legalizacji jest Twój komentarz, zamiast dyskusji jaka powinna się pojawić po moim prowokacyjnym komentarzu, każesz mi się jebnąć. Oglądałeś reportaże w TV kiedy pojawiły się dopalacze? widziałeś gówniarstwo stojące pod sklepami palące pseudojointy i podniecające się namiastką legalizacji? Na zachodzie też widziałeś takie sytuacje? Czy raczej pełną kulturę?
Tak więc po kolei: czy ja powiedziałem, że dzieci będą biegać z trawą? Zaznaczyłem jedynie jakie jest podejście ludzi starszych. Po drugie: jeśli nie udało się do ustawy dodać wartości granicznych, to uważasz, że uda się wygrać referendum? Jestem pewien, że 30%-35% to max co można na chwilę obecną osiągnąć... a nawet jeśli się uda, to co? Myślisz, że zrobi to komuś "na górze" różnicę?
Z całym szacunkiem Sylwestrze ale wydajesz się być typem, który o legalizację walczy jedynie składając podpisy na tysiącu różnych akcjach internetowych...
18 lutego o 14:47

Sylwester Ess
Patryk Jakub tak się składa, że byłem na marszu w Warszawie i nie składam nigdzie żadnych podpisów. To jest mój pierwszy może drugi. Poza tym nie myl dopalaczy z marihuaną. Dopy były niby na potrzeby kolekcjonerskie i każdy mógł sobie to kupić. Jeśli u nas byłby legal to 100%, że wstęp dozwolony od 18 lat. Jak młodsi będą chcieli to i tak sobie kupią czy to ktoś im kupi czy będzie nieodpowiedzialny sprzedawca albo i diler z ulicy... Moim zdaniem nasz kraj jest gotów na to. Wiadomo, że po lagalizacji tłumy ludzie będzie stać przed coffami. Zobacz co się w Kolorado działo. Pierwsze dni to będzie norma, a później niech każdy robi jak chce. Tym bardziej, że po alkoholu ludzie robią co im się podoba i to aż nadto.... z resztą alko nie będę komentować. Każdy głupi wie co się po nim wyprawia i jak ludzie się zachowują...
18 lutego o 15:36

Sylwester Ess
i nie widzę problemu z legalizacją bo wiem jak działa to i jak działa drugie... marycha mniej uzależniająca, lecznicza, 2-3 h fazy i spokój, żadnego kaca, żadnej przemocy... same plusy można by wymieniać. przedawkować się nie da, nie ma opcji, a po alko zgony gdzie nie gdzie i w dodatku na fejsubuku jeden idiota z drugim się lansują jak piją piwo przed kamerą i typują kolejnych 3 idiotów, którzy pokaża to samo... z tego co wyczytałem to już było kilka zgonów po fejsbukowej modzie alkoholowej... nie mam zamiaru więcej się tutaj udzielać i Ci odpisywać. myśl co chcesz. każdy powinien mieć prawo wyboru i takie jest moje zdanie. PEace
18 lutego o 15:44

Przemek Wariat
taaak podajmy dane:) a jeszcze przed referendum policyjne statystyki pójdą w górę:) Ale jak najbardziej jestem zaaa!!! Polska jest pieknym krajem ale rządzonym przez debili ! Podnoszą podatki, akcyzy. Dotyka to kazdego szarego polaczka. A pieniadze rosną w krzaczkach... zalegalizować, opodatkować i daje sobie nogi i rece obciąć ze połowa dziury bydżetowej bedzie załatana. Jakiś ktoś interes w tym ma aby wzbogacać grupy przestępcze specjalizujące się w tym.
18 lutego o 14:20

Krzysztof Pietrzak Nibylandia
Byłem jestem i zawsze będę za legalizacja Marihuany,którą tak na prawdę jest dożo zdrowsza niż alkohol. Pomaga na wiele dolegliwości, oraz leczy raka (pomijam stan upalenia ponieważ to już jest inny temat) a te polityczne bobki w garniturach to wiedza tylko to co usłyszą, szkoda ze słyszą negatywy wyssane z palca a nie opinie osób które znają prawdziwe działanie konopi indyjskich
18 lutego o 18:20

Józef Lewinski
Zakazac i karac za posiadanie alkoholu, panowie w sejmie ocknijcie sie!!! Czy gdyby konopki byly legalne to od razu kraj sie nabucha ? A nawet gdyby ,wyobrazam sobie chmure wedrujaca nad naszym Krajem....jestem ZA
19 lutego o 20:11

Mateusz HG Pracuje w firmie: Biuro Ochrony Rapu
Dlaczego władze nie rozumieją że marihuana to nie dopalacze itp.to natura... popatrzcie na Snoop Dogga gościu pali chyba od 20 lat około i co i jakoś żyje i nic mu nie jest ma się świetnie , trzeba zmienić coś w naszym kraju bo za jakiś czas to cała młodzież wyemigruje za granice i co wtedy?! Działajmy!
18 lutego o 14:49

Krzysztof Chodara Prorok w firmie DIIL
Referendum to fakt ale musi być obarczone jakąś klauzurą wiekową , albo samym faktem użytkowania..
Ksiądz na ambonie powie beretom że "mówimy NIE wstrzykiwaniu marihuany bo przecież nie jest z konopi"
Oby to referendum nie mijało się z celem :)
18 lutego o 15:22

Emilia Nowińska ZSR Namysłów
Skończyłam z paleniem papierosów, nie piję alkoholu codziennie trenuję fitness i palę Marysie. :) Jestem za!!
19 lutego o 21:38

Takzwany Kamilus Pracuje w firmie: NPROFIT
Najwyższy czas, skoro jesteśmy aktywnymi uczestnikami "demokracji", by zapytano nas o zdanie
18 lutego o 15:51

Daniel Pucek IJsselstein
Jak najbardziej jestem za, paliłem za granica i nie jestem uzależnieniem się d tego.
18 lutego o 17:03

Andrzej Łukaszek Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie
chcemy decydować co możemy a co nie , jebać rząd , starzy buracy nie skłonni do zmian , legalize it
18 lutego o 15:09

Dawid Dawid Filologia angielska
Zalegalizować -> Opodatkować -> Kontrolować.
18 lutego o 19:48

Zrodzona Z Burzy Gdynia
Jestem jak najbardziej za legalizacją marihuany!
18 lutego o 15:29

Dejwoo Stone Kelner w firmie Klub Czekolada Łódź
jak długo trwa ta akcja ?
i czy można serio coś wywalczyć ?
:)
18 lutego o 16:18

Kuba Golański Pracuje w firmie: Warszawskie Centrum Informacji Turystycznej
Pewnie nic to nie da, ale wciąż nie tracę nadziei... WOLNOŚĆ !
18 lutego o 14:26

Dżasta Helen Wałejko Właściciel firmy w firmie Prowadzę własną działalność
Sadzić! Palić! Zalegalizować!
18 lutego o 13:48

Kamil Kiepek
PALIĆ SADZIĆ ZALEGALIZOWAĆ :)
18 lutego o 22:51

Kamil Lopacinski Wyższa Szkoła Cła i Logistyki
od pierwszego bucha jestem na tak, czyli od 9 lat.
18 lutego o 18:19

Krzysztof Kujawa Akademia pana Kleksa
całym sercem jestem za pozdrawiam :)
18 lutego o 16:59

Tomasz Ab Pracuje w firmie: Reda, Poland
Zawsze ZA do końca moich dni..
18 lutego o 18:57

Krzysiek Kaliszewski Gimnazjum nr 7 w Olsztynie
jestem za legalizacją
18 lutego o 21:02

Damian Malczuk Pracuje w firmie: Sejaramy.art
Jebać Donalda !
18 lutego o 16:20

Kamil BuraNora President/CEO w firmie Think Different
popieram
18 lutego o 14:26

Maciek Kowalski Pracuje w firmie: Pracuję nad sobą
SZACUN
18 lutego o 15:13

Karol Walicki
TAK
20 lutego o 17:40

Paweł Pdgl Albuquerque, New Mexico
za
18 lutego o 13:39